We współczesnym świecie komunikacja społeczna jest w dużym stopniu realizowana przy wykorzystaniu Internetu. Jest to jedna z najważniejszych przestrzeni wykorzystywanych do oddziaływania na konsumentów. Specjalność jest zorientowana na zarządzanie nowymi sposobami komunikacji marketingowej, w tym przede wszystkim na marketing i reklamę w Internecie z wykorzystaniem serwisów społecznościowych.
Nauka pozwala poznać sposoby wykorzystania Internetu do celów marketingowych i reklamy. Nasza kadra naukowo-dydaktyczna, która na co dzień aktywnie uczestniczy w kampaniach reklamowych realizowanych w sieci, przekaże studentom najważniejsze sposoby konstruowania i metody prowadzenia kampanii reklamowych. Studenci poznają również wybrane narzędzia informatyczne.
Studia są otwarte dla absolwentów wszystkich kierunków studiów I stopnia z naszej i z innych uczelni. Szczególnie polecamy je absolwentom ekonomii, zarządzania, administracji, informatyki, rachunkowości, finansów itp.
ZAPISZ SIĘ TUTAJ!
RAMOWY PROGRAM SPECJALNOŚCI:
program studiów obejmuje łącznie cztery semestry nauki, z tego pierwsze dwa są wspólne dla wszystkich specjalności, a ostatnie dwa są przeznaczone na naukę wybranej specjalności (62 punkty ECTS – 510 godzin na studiach stacjonarnych lub 255 na studiach niestacjonarnych i on-line).
Przedmioty specjalnościowe:
seminarium magisterskie
projekt/badanie magisterskie
zarządzanie marketingowe
strategie marketingowe
marketing internetowy
zarządzanie kampanią reklamową w sieci
Przedmioty do wyboru (min. dwa):
współczesna komunikacja masowa
pozyskiwanie informacji w Internecie
regulacje prawne dotyczące mediów i Internetu
zarządzanie ryzykiem i polityka bezpieczeństwa
projektowanie infrastruktury IT
zarządzanie zmianą
zarządzanie zasobami IT
inne z innych specjalności